Sözleşmeler

                                                                         GENEL KULLANIM ŞARTLARI

                                                    

1. TARAFLAR

Şehitkubilay Mah. Aşağı Barak Sokak No:18/13 Ankara adresinde faaliyet gösteren DOMAİN BİLİŞİM HİZMETLERİ – Muhammed Emin Narin (bundan sonra domain.com.tr olarak anılacaktır.) kontrolünde bulunan www.domain.com.tr internet sitesi adresi üzerinden ürün ve hizmetleri satın alan gerçek veya tüzel kişi (bundan sonra MÜŞTERİ olarak anılacaktır.) arasında aşağıda detayları verilmiş olan şartlar kabul edilmiştir.

2 SÖZLEŞMENİN BAŞLANGIÇ TARİHİ VE SÜRESİ

2.1 Bu sözleşmeyi elektronik olarak onaylamanız, sözleşmeyi okuduğunuz ve sözleşme içerisinde yer alan tüm şartları kabul ettiğiniz ve mutabık olduğunuz anlamına gelmektedir.
2.2 Her iki taraf arasında oluşabilecek tüm anlaşmazlıklar sözleşme içerisinde detayları verilen açıklamalar çerçevesinde çözülecektir. MÜŞTERİ’nin belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda domain.com.tr ilgili hesaplara el koyabilir veya verilen hizmetleri süreli, süresiz durdurabilir.
2.3 Bu sözleşme domain.com.tr ile MÜŞTERİ arasında, MÜŞTERİ’nin onaylamasının ardından yürürlüğe girer. Bu sözleşme domain.com.tr’nin MÜŞTERİ ye sağladığı veya sağlayacağı domain kayıt ve transferine ilişkin kuralları, genel servis şartlarını kapsar.

3.HOSTİNG (BARINDIRMA) SERVİSLERİ İLE İLGİLİ HÜKÜMLER

3.1 MÜŞTERİ kendilerine tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları veri ve içeriklerden sorumludurlar. Türkiye Cumhuriyeti yasaları ile Uluslararası Fikir/ Sanat Eseri, Patent ve Marka haklarına muhalefet eden, her tür formattaki yazı, ses ve görüntü verilerinin (Kitap, Müzik Notaları, MP3, Video…vb), eser sahibinin izni olmaksızın kamuya dağıtılmasına ve kendilerine tahsis edilen disk alanında bulundurmalarına müsaade edilemez. Domain.com.tr, yukarıda tanımlandığı şekilde bir veri tespit ettiğinde kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar. 

3.2 MÜŞTERİ ye tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında çalıştırdıkları uygulamaların, diğer kullanıcılarla paylaştıkları servisleri sabote etmesi durumunda, Domain.com.tr diğer kullanıcıların selayeti açısından kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar. Barındırma servislerinin Disk Alanı, Veritabanı Alanı ve Veritrafiği (Bant Genişliği) kota kapasitelerinin aşılması durumunda, aşım oranındaki hizmet bedelleri her ay otomatik olarak fatura edilerek kullanıcıya yansıtılır, fatura ihbarı kullanıcıya e-posta veya SMS ile iletilir. Sınırsız disk alanına sahip hosting paketlerinde kullanıcıya sağlanan disk alanı yedekleme, kurumsal/kişisel depolama merkezi, dosya sunucusu, dosya transfer merkezi olarak kullanılamaz. Domain.com.tr bu yönde bir kullanım tespit ettiğinde kullanıcıya verdiği servisi iptal etme hakkını saklı tutar. Hizmet Aşım Bedellerinin son ödeme tarihi fatura oluşturulmasını takip eden 5 iş günüdür. Hizmet Aşım Bedellerinin ödenmemesi durumunda sağlanan servisler durdurulabilir.

3.3 5651 sayılı yasa gereği, Domain.com.tr bir “yer sağlayıcı”dır. Domain.com.tr, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Ancak, uluslararası ve yerel kanunlarca hükme bağlanmış veya uluslararası ve yerel kanunlarca hükme bağlanmamış ancak kutsal ve manevi sayılan değerlere saldırıda bulunan, kamu hassasiyeti teşkil eden, ve Kumar, Pornografi, Bilişim Korsanlığı, Kimlik Avcılığı, Umut Tacirliği, SPAM faaliyeti gibi içerik barındıran ve üzerinde herhangi bir güvenlik açığı tespit edilmiş internet sitelerinin yayını kullanıcıya haber verilmeksizin durdurulabilir. İçerikten zarar gören ve usulüne göre başvuran kişilerin bildirimi üzerine, yahut yetkili makamlardan gelen talepler ve emirler doğrultusunda, internet siteleri denetime tabi tutulabilir, gerekli görüldüğü taktirde internet sitelerinin yayınları kullanıcıya haber verilmeksizin kısmen veya tamamen durdurulabilir.

3.4 Domain.com.tr e-posta sunucularının, 3. kişilerin e-posta adreslerine istenmeyen, rahatsız edici veya reklam içerikli yığınsal e-posta gönderilmesi maksadı ile kullanılmasına müsaade edilemez. Domain.com.tr şikayet, diğer bildirimler veya uyarı sistemleri doğrultusunda, istenmeyen, rahatsız edici, reklam içerikli yığınsal e-posta gönderimi tespit ettiğinde kullanıcıya sağladığı servisleri durdurma veya tamamen iptal etme hakkını saklı tutar. Bu değerlerin üzerinde servis gereksinimi olan kullanıcıların VPS,VDS (Sanal Sunucu) hizmeti satın alması önerilir.

3.5 Domain.com.tr, MÜŞTERİ’ye tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verileri çeşitli şekillerde yedeklemektedir. Ancak Domain.com.tr, MÜŞTERİ lere ait verilerin yedeklenmesi hususunda sınırlı sorumludur. Verinin değeri ve önemi ancak kullanıcı tarafından takdir edilebilir. Değeri ve önemi yüksek verilerin kullanıcı tarafından daha sık yedeklenmesi gerekir. Domain.com.tr, MÜŞTERİ lere tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verilerde oluşabilecek kayıplar için sorumlu tutulamaz.

Her MÜŞTERİ kendine sağlanan kontrol panelde tahsis edilen disk bölümlerinde ve veritabanlarında barındırdıkları verileri belli periyotlarda tek bir dosya halinde yedekleyebilir ve kişisel bilgisayarına aktararak saklayabilir. 

Domain.com.tr sağladığı genel servislerin ve sistemlerinin imaj yedeklerini periyodik olarak almaktadır. Bu yedek dosyaları sadece büyük sistem sorunlarında yeniden yapılandırma amaçlı olarak Domain.comt.r tarafından kullanılabilir. Kullanıcı içeriklerinin yedekleri bu yedeklerden geri kurulamayabilir.

Domain.com.tr sağladığı genel servislerin, sistemlerinin senkronize yedeklerini periyodik olarak almaktadır. Bu yedekler ile kullanıcının veri kayıpları telafi edilebilir.
Veri kaybı yaşandığında, kullanıcılarının veri kayıplarını telafisi için, olayın vuku bulduğu andan itibaren en geç 12 saat içinde “destek” satış sonrası destek sayfasını kullanarak bildirim yapılması gerekmektedir. Daha geç bildirimlerde veri kayıplarını telafisi mümkün olmayabilir.

4. DOMAİN KAYIT,DOMAİN YENİLEME VE DOMAİN TRANSFER İŞLEMLERİ İÇİN HÜKÜMLER

4.1 MÜŞTERİ ve domain.com.tr, tahsis edilen domain ile ilgili her türlü yetkilinin MÜŞTERİ olduğunu kabul eder.
4.2 Domain hizmeti bir tüzel kişilik tarafından alınmış olması durumunda, şirketin imza yetkilisi domain ile yetkili kabul edilir.
4.3 MÜŞTERİ, gerek domain.com.tr ‘nin, gerek Yetkili Kayıt Operatörü’nün belirlediği veya daha sonra değiştireceği tüm kuralları kabul eder. ICANN veya, ICANN tarafından Kayıt Yetkilisi olarak atanmış kuruluşların belirlediği kurallara ve politikalara uymak amacıyla gerektiğinde domain.com.tr tarafından bu sözleşmede değişiklikler yapılması gerekebilir. MÜŞTERİ, bu değişikliklerin yapılabileceğini kabul etmektedir.
4.4 Domain kayıt altına alınıncaya kadar hizmet tamamlanmış sayılmaz. Kayıt edilemeyen, belge gerektiren, rezerve edilmiş, özel (premium) domainler için domain.com.tr koşulsuz iade işlemi gerçekleştirir ve siparişi iptal edebilir.

4.5 Domain.com.tr tarafından satışa sunulan hizmetlerin, MÜŞTERİ tarafından talep edilmesi durumunda MÜŞTERİ, hizmete ilişkin ödemeyi yapmayı kabul eder. Ödeme, MÜŞTERİ tarafından domain.com.tr nin belirlediği ödeme yöntemlerinden herhangi biri ile yapılır. domain.com.tr nin belirlediği ödeme yöntemleri; Kredi kartı ile online ödeme, Paypal ödeme sistemi ile ödeme, banka havalesi veya eft ile ödemedir. Hizmet bedelleri Türk Lirası veya Amerikan doları olarak belirlenmiş olabilir. Ancak tüm ödemeler sipariş aşamalarında güncel kur baz alınarak Türk Lirasına çevrilir ve ödeme Türk Lirası olarak yapılır. Domain kayıt hizmeti satın alındığında, domain.com.tr verilen hizmet ile ilgili bedelin tamamını veya bir kısmını tahsil edemediği durumda veya ödeme tehsil edilmiş olsa bile daha sonra yapılan bir itiraz neticesinde ödemeyi iade etmesi durumunda, domain.com.tr ödemenin tahsili yönünde her türlü yasal yaptırımlara başvurabilir. Ayrıca gerektiğinde MÜŞTERİ’nin hizmetlerini geçici veya kalıcı olmak üzere durdurabilir. Hizmetin farklı bir kişi veya kurum tarafından yapıldığı ve bu kişi veya kurumun hizmetin asıl sahibi olduğunu iaddia etmesi durumunda, domain ödemeyi yapan kişiye aktarılır. Ancak MÜŞTERİ tarafından yüklenmiş olan içerikler aktarılmaz. Sadece hizmet aktarımı gerçekleştirilir.

4.6 Domain kayıtları MÜŞTERİ nin tercihine göre 1-10 yıl arasında bir süre için kayıt edilir. MÜŞTERİ istediği taktirde süre uzatımı yapabiir. Süre uzatımı kontrol panel üzerinden MÜŞTERİ nin sipariş geçerek ödeme yapması ile gerçekleşir. domain.com.tr domain yenileme işlemini yapmak veya takip etmek ile yükümlü değildir. domain.com.tr, MÜŞTERİ nin kayıt esnasında bildirdiği email adresine email ile uyarı mailleri gönderir. Ancak bu maillerin MÜŞTERİ tarafından farkedilmemesi veya ulaşmaması durumunda domain.com.tr nin yükümlülüğü bulunmaz. MÜŞTERİ domain bitiş tarihini takip etmek ile yükümlüdür.

4.7 Herhangi bir neden ile MÜŞTERİ den domain yenileme bedeli alınamaz ise domain.com.tr tarafından kayıt edilen domain süre bitiminde kullanım dışı kalacaktır. Kullanım dışı kalan domain 30 gün içerisinde MÜŞTERİ’nin talep etmesi durumunda süre uzatılarak yenilenebilir ve aktif olur. Ancak 30 gün sonrasında domain Redemption Period sürecine girer. MÜŞTERİ bu süreç içerisinde domain almak isterse ICANN tarafından talep edilen maliyetler eklenerek masraflar tehsil edilir. Redemption Period süresi sonunda domain iptal sürecine girer. Bu süreçte hiç bir şekilde yenileme işlemi yapılamaz. Sürecin btiminde domain tekrar herkes tarafından satın alınabilir duruma gelecektir.

4.8 MÜŞTERİ, domain.com.tr aracılığı ile domain kayıt işlemini yaptığı sürece bu sözleşme geçerlidir. ICANN kuralları gereği domain kayıt ve yenileme işleminden itibaren 60 gün süre ile domain bşaka bir firmaya transfer edilemez. domain.com.tr gerek yasalar gerekse uluslararası domain kuralları doğrultusunda bu sözleşmede zaman zaman değişiklikler yapabilir. MÜŞTERİ, yapılabilecek bu değişiklikleri ve güncellemeleri kabul etmiş sayılır. MÜŞTERİ bu sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh etmeyi istemesi durumunda herhangi bir ödeme iadesi alamayacağını kabul etmiş sayılır.

4.9 MÜŞTERİ, alınan hizmetlerin bir parçası olarak verdiği bilgileri doğru ve güncel tutmak zorundadır. Herhangi bir bilgide dğeişiklik olması durumunda domain.com.tr tarafında değişikiikleri yapmak zorundadır. Nedeni ne olursa olsun MÜŞTERİ domain.com.tr ye verdiği bilgilerin doğru olmaması durumunda sözleşme ihlal edilmiş sayılır. Ayrıca şüpheli durumlarda domain.com.tr, MÜŞTERİ den güncel bilgi isteme hakkına sahiptir. Bu bilginin verilmemesi durumunda domain.com.tr verilen hizmetleri durdurma ve iptal etme yetkisine sahiptir. MÜŞTERİ domain kayıt esnasında verilen iletişim bilgilerinin kayıt operatörlerinin kuralları çerçevesinde internet üzerinde görülmesini kabul eder. Internet üzerinde herkes tarafından görülen bu bilgiler nedeniyle MÜŞTERİ, domain.com.tr yi sorumlu tutamaz.

MÜŞTERİ tarafından kayıt edilmiş her bir domain için aşağıda detayları verilen bilgilerin uluslararası domain politikaları gereğince whois servislerinde herkesin görebileceği şekilde yer alır. Internet üzerinde 3. Şahısların sorgulamalar sonucu bu bilgilere ulaşabileceği ve ticarı olarak bu bilgilerin kullanılabileceği MÜŞTERİ tarafından kabul edilmiş sayılır.

Domain
Ad Soyad
Email Adresi
Posta Adresi
Name server sunucu bilgileri
Domain kayıt tarihi
Domain süre bitim tarihi

4.10 MÜŞTERİ, domain.com.tr tarafından uluslararası domain kuralları çerçevesinde düzenlediği “Uyuşmazlık Çözüm Politikası” nı kabul etmiş sayılır. domain.com.tr gerektiği zaman bu kurallarda değişikliğe gidebilir. MÜŞTERİ, hizmet alırken çözüm kurallarında yapılan değişiklikleri incelemek amacıyla belli aralıklarla domain.com.tr sitesindeki sözleşmeleri okumak gerektiğini kabul eder. MÜŞTERİ, bu değişiklikler nedeniyle domain kaydını iptal etmek istemesi durumunda herhangi bir iade yapılamaz

4.11 MÜŞTERİ herhangi bir domaini başka bir kişiye domain.com.tr sitesi veya MÜŞTERİ yetkilisi aracılığı ile devredebilir. Devir işlemi gerçekleştikten sonra domain geri alınamaz veya çalışmasına müdahale edilemez. MÜŞTERİ devir öncesinde tüm riskleri araştırıp emin olduktan sonar devir işlemini yapar. Devir sonrasında yaşanan anlaşmazlıklardan domain.com.tr sorumlu tutulamaz. Domain başka bir domain kayıt firmasına sadece transfer kodu aracılığı ile aktarılabilir. Domain başka bir firmaya aktarıldıktan sonra domain.com.tr nin ilgili domain üzerinde herhangi bir sorumluluğu kalmaz.

4.12 MÜŞTERİ, domain.com.tr’nin veya yetkili kayıt operatörü nün belirlediği tüm kuralları kabul eder. Sözleşmelerde belirtilen kurallara uyulmaması halinde domain.com.tr verilen hizmeti durdurma, askıya alma veya iptal etme hakkına sahiptir.

4.13 Domain.com.tr tarafından satılmış olan herhangi bir domain, satış gerçekleştikten sonra hiç bir şekilde iptal edilemez. Domain adında herhangi bir değişiklik yapılamaz. Hiç bir şekilde ücret iadesi yapılamaz.

4.14 Domain hizmetini alan MÜŞTERİ aşağıdaki belirtilen amaçlar doğrultusunda kullanmamayı veya başkalarına kullandırmamayı kabul ve taahhüt eder.

  • Domain.com.tr’nin sağladığı servislere yüksek adetli veya tekrarlayan işlemlerin yapılması (domain sorgusu gibi)
  • Mail bombardımanı varış adresi, paket bozma, internet paket flooding gibi kullanımlar.
  • Serverlara yasadışı giriş yapma, güvenlik açıklarından faydalanarak zarar verme veya giriş yapma.
  • Herhangi bir kişi yada kuruma karşı iftira, zarar, tehdit, taciz ve benzeri yasal suç oluşturan girişimler.
  • 5651 sayılı yasada tanımlanmış olan suçlar.
  • Terör ve nefret suçları, çocuk pornosu içerikleri veya bu içeriklere sağlanan linkler.
  • Farklı bir kişiyi taklit etmeye yönelik girişimler.
  • Genel ahlaka aykırı içerikler ve domain adları (cinsel,bahis vb.)

Domain.com.tr bu gibi durumlarda domain hizmeti ile ilgili durdurma, iptal etme gibi her türlü önlemi alabilir. Sözleşme ihlali nedeniyle domain bedelinde herhangi bir iade yapılmaz.

5. SATIŞ SONRASI DESTEK İLE İLGİLİ HÜKÜMLER

5.1 Domain.com.tr’nin, MÜŞTERİ lere sağladığı ürünler için satış sonrası destek taahhüdü burada tanımlı koşullar ile sınırlandırılmıştır.

5.2 Domain.com.tr’nin asli görevi MÜŞTERİ lere sağladığı servislerin sağlıklı bir biçimde işlemesinden ibarettir. Domain.com.tr operatörleri MÜŞTERİ lere sağlanan servisleri 7 gün 24 saat takip eder. Domain.com.tr %99 Servis garantisini taahhüt eder. Bu taahhüt bir yıl içindeki kesintiler toplamının 82 saat’i geçmeyeceğini ifade eder.

5.3 Domain.com.tr, MÜŞTERİ kaynaklı problemlerin en geç 7 gün içinde çözüleceğini taahhüt eder (Sanal Sunucu servisleri bu kapsamdan istisnadır).

5.4 Domain.com.tr kendinden veya kullanıcıdan kaynaklanmayan problemlerin çözümü için problem sahibi kuruluşun probleme çözüm getireceği süre için bir taahhüt vermez.

5.5 MÜŞTERİ ler, satın aldıkları ürünlerin kullanım kılavuzlarını, https://domain.com.tr/blog/  adresinde veya “destek” satış sonrası destek sayfasının içinde bulabilirler. Kullanım kılavuzları ile çözümlenemeyen sorunlar için bütün MÜŞTERİ ler, sorun ve isteklerini öncelikle “destek” satış sonrası destek sayfasını kullanarak yazılı olarak iletmekle yükümlüdürler.

5.6 MÜŞTERİ talepleri “destek” satış sonrası destek sayfası vasıtası ile ilgili operatörlere 7 gün 24 saat iletilir. Domain.com.tr, yazılı olarak bildirilmeyen taleplerin karşılanması konusunda bir taahhüt sağlamamaktadır.

5.7 Domain.com.tr çağrı merkezi telefon aracılığı ile de kullanıcılara satış sonrası destek ve bilgilendirme servisleri sağlanmaktadır.

5.8 Domain.com.tr çağrı merkezine gelen bütün çağrılar kaydedilir.

5.9 Domain.com.tr çağrı merkezi sadece iş günleri 09:00 –18:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri ise 11:00 –15:00 saatleri arasında hizmet vermektedir, bu saatler dışında çağrı merkezi hizmet vermemektedir. Bu saatler dışında destek alabilmek için “destek” satış sonrası destek sayfası kullanılmalıdır.

5.10 Çağrı merkezi operatörleri (1. ve 2. Seviye Operatör) ancak sınırlı seviyede destek sağlayabilirler. Büyük oranda teknik bilgi ve birikim gerektiren hususların çözümü için gerek duyulan Sistem Mühendisi, Yazılım Mühendisi gibi “Nitelikli Personel” statülerindeki operatörlere (3. Seviye Operatör) sadece “destek” satış sonrası destek sayfası aracılığı ile ulaşılabilir.

5.11 Domain.com.tr’nin istihdam ettiği “Nitelikli Personel” sadece iş günleri mesai saatleri dahilinde çalışmaktadır. Mesai saatleri dışında gündeme gelmiş ve sadece nitelikli personel tarafından çözümü mümkün olan, kullanıcı kaynaklı problem ve istekler, ancak nitelikli personelin mesaiye başladığı andan itibaren çözümlenebilirler. Hadisenin vukuu bulunduğu anda nitelikli personelin mevcut olmaması halinde, operatör konunun ne kadar zaman sonra çözümlenebileceğini kullanıcıya bildirir.

5.12 Domain.com.tr üzerinden yeniden satım amaçlı ürün ve hizmet satın alıp, (webmaster, yazılım firması, bilişim esnafı, yada geliştirici statüsündeki diğer kullanıcılar bundan sonra webmaster olarak anılacaktır) satın aldığı ürünleri 3. kişilere pazarlayan MÜŞTERİ’lerin müşterileri, Domain.com.tr’nin dolaylı MÜŞTERİ leri olarak adlandırılırlar. Webmaster’lar Domain.com.tr hesaplarını ticari amaçla kullanmakta ve 3. kişilere Domain.com.tr’nin sağladığı servisleri kendi nam ve adlarına sunmaktadırlar.

5.13 Normal şartlarda Domain.com.tr, webmaster’in portföyündeki bu dolaylı MÜŞTERİ lere doğrudan destek sağlamaz, çağrı merkezine gelen istek ve talepleri webmaster’a yönlendirir, dolaylı kullanıcılar adına hiçbir işlem gerçekleştirmez, sorun ve problemleri çözücü rol oynamaz.

5.14 Domain.com.tr’nin tek muhatabı hesap sahibi olan webmaster’dır. Ancak hesap sahibi webmaster’a ölüm, iş bırakma, askerlik ve benzeri nedenlerden dolayı kendi müşterileri tarafından erişilemez ve iletişim kurulamaz ise, Domain.com.tr çağrı merkezine akseden dolaylı müşteri şikayetleri doğrultusunda webmaster’a kayıtlı GSM , telefon , destek sistemi ve diğer irtibat bilgileri kullanılarak ihtar gönderilir. Domain.com.tr’nin yanıtsız kalan ilk ihtarını takip eden 3 işgünü sonunda, 2. bir ihtar daha çekilir. Webmaster 2. İhtara da 3 işgünü içinde bir yanıt vermediği taktirde, webmasterin Domain.com.tr hesabına el konulur. Domain.com.tr ticari sorumlulukları ve ICANN yükümlülükleri gereği mağdur durumdaki dolaylı müşterilerinin şikayetlerini dikkate alır. Talepte bulunan dolaylı müşteriler doğrudan müşteri statüsüne çevrilir, ya da bir başka sağlayıcıya geçişlerine yardımcı olunarak, mağdur durumdaki kullanıcıların iş sürekliliklerinin aksamaması sağlanır. Şikayetleri Domain.com.tr çağrı merkezine ulaşmamış dolaylı müşteriler için bir işlem yapılmaz, bu dolaylı müşteriler webmaster hesabı altında kalır.

6.MÜŞTERİ MAHREMİYETİ İLE İLGİLİ HÜKÜMLER

6.1 MÜŞTERİ’ler hesap oluştururlarken beyan ettikleri bilgilerin doğru olduğunu kabul eder. Herhangi bir şekilde kasti olarak yanlış kimlik beyanında bulunan kullanıcıların gerçek kimlik veya iletişim bilgilerini sağlayana kadar Domain.com.tr bu kullanıcıların hesaplarına el koyma, sağladığı servisleri durdurma hakkını saklı tutar.

6.2 Domain.com.tr, MÜŞTERİ lerin “destek” satış sonrası destek sayfası üzerindeki her tür hareketini ve hareketlerin gerçekleştiği IP adresini güvenlik açısından kaydetmektedir.

6.3 Domain.com.tr, 5651 sayılı yasa ve ilgili yönetmelikler gereğince, sağladığı ürün ve hizmetlerle ilişkili trafik bilgisini bir (1) yıl saklamakla, bu bilgilerin doğruluğunu, bütünlüğünü oluşan verilerin dosya bütünlük değerlerini zaman damgası ile birlikte saklamak ve gizliliğini temin etmekle yükümlüdür.

6.4 Domain.com.tr, MÜŞTERİ lerden almış olduğu kimlik ve iletişim bilgileri ile trafik bilgisini adli bir tebligat olmadığı sürece 3. kişilerle paylaşmaz.

6.5 Domain.com.tr, domain sorgu sonuçlarında görüntülenen kimlik bilgilerinin gizlenmesi tamamen kullanıcıların insiyatifindedir. Domain.com.tr’nin domain sorgu sonuçlarındaki kimlik bilgilerini gizlemek isteyen MÜŞTERİ ler “destek” satış sonrası destek sayfasını kullanarak kimlik bilgilerini gizleyebilirler.

6.6 Domain.com.tr,gerek duyduğunda, MÜŞTERİ lerin kimlik teyidini, beyan ettikleri GSM, sabit telefon ve e-posta adreslerini kullanarak gerçekleştirir. MÜŞTERİ lerin beyan ettiği bilgilerin tümünün değişmesi durumunda, MÜŞTERİ fiziksel olarak kimlik ibraz etmekle mükelleftir. Aksi takdirde MÜŞTERİ hesabı ile ilgili bir işlem yapılması mümkün değildir.

6.7 E-posta , telefon veya GSM bilgilerinden herhangi birini kasıt olmadan hatalı beyan eden MÜŞLERİ ler veya beyan ettiği bu bilgilerinde değişiklik yapacak MÜŞTERİ ler bu bilgilerini Domain.com.tr  hesaplarına giriş yaparak düzeltmekle yükümlüdürler.

6.8 MÜŞTERİ, kendisine Domain.com.tr tarafından sağlanan her tür kullanıcı bilgisi, şifre ve parolalarının güvenliğinden kendisi sorumludur. Bu şifre ve parolaların 3. kişilerin eline geçmesi durumunda doğabilecek zararlardan Domain.com.tr sorumlu tutulamaz. MÜŞTERİ parola bilgilerini unuttuğu takdirde,” destek” satış sonrası destek sayfasını kullanarak kayıtlı e-posta adresine veya kayıtlı GSM numarasına mesaj olarak bu bilgileri aktarabilir. MÜŞTERİ’nin adına kayıtlı e-posta adresinin veya GSM numarasının el değiştirmesi sonucunda kaynaklanabilecek problemlerden Domain.com.tr sorumlu tutulamaz.

6.9 Domain.com.tr bir yargı mercii değildir. Domain.com.tr üzerindeki MÜŞTERİ hesapları üzerinde ihtilafa düşen taraflar durumu yargıya götürerek çözmelidirler. Domain.com.tr gerekli gördüğünde hesabın gerçek sahibini teşhis edebilmek için hesabı ve hesaba bağlı ürünleri duraklatarak taraflardan resmi belge beyanı talep edebilir. Bu beyanlar doğrultusunda Domain.com.tr hesabı taraflardan birine aktarır. İhtilafın devam etmesi durumunda hesap üzerinde hak iddia eden taraf ilgili yargı mercilerine başvurmalıdır.

 

* Fiyatlarımıza %20 KDV dahil değildir, sipariş esnasında eklenmektedir.